3 abr 2011

Mod FootSwitch Peavey Classic 30


Teño un amplificador a vávulas Peavey Classic 30, que trae un FootSwitch (pedal) para cambiar de canal (clean/drive) e para activar ou desactivar a reverb do ampli. O tema é que o FootSwitch non ten leds indicadores e cando tocas en sitios con pouca luz e o batera está zumba que te zumba nos seus cacharros pois, hai ocasións que estás un pouco perdido, sobre todo coa reverb, que non sabes si está ou non activada.

Por iso me animei a facer unha modificación no pedal para introducirlle uns leds indicadores. Tiven a axunda de "elmanonuerta" un amigo muñón do outro lado do charco, que me facilitou un esquema moi fácil de entender, aínda para un novato no tema do estaño coma min.



No seguinte vídeo explicase de xeito detallado a modificación. Para descargarte o esquema do circuito, fai clic aquí.






2 comentarios:

  1. Hola Carlos!!

    Benvindo al universo bloguero ;)

    Menudo bloguete te estás montando sí señor, mi más sincera enhorabuena.

    Tiene buena pinta ese ampli, ya me pensaré qué valvulín comprarme cuando encuentre grupete para dar rienda suelta a mis instintos más muñones.

    Un saludo!!

    ResponderEliminar
  2. Gracias Raychu, la verdad es que siempre he estado metido en esto de los blogs, pero por trabajo más que por placer, así que ahora me voy a dar un gustazo y voy a ir subiendo cosillas sobre mi gran vicio: la guitarra.
    Quizás dentro de un par de años cuando mire en el blog los primeros vídeos, notaré algo de progresión, que ya va siendo hora.

    Saludos!!

    ResponderEliminar